FACEmedia Logo

Hype Temple


Modern, Jeugdig, Dynamisch


Hype Temple is een retailer actief in "hype" schoenen. De doelgroep bestaat voornamelijk uit tieners en jong-volwassenen.

Ze waren reeds actief op Facebook, Instagram en hun eigen website. Recent kwam er een fysieke locatie bij in de vorm van een pop-up, gelegen te Bree, België. 


Verhaal


A day in the life - Met de video wouden we een dag in de winkel tonen. Van het openen van de winkel, tot sluit. Ook tonen we de volledige customer journey van ontvangst tot afrekening.

Beelden


In de intro gebruiken we een doffere kleur op de beelden in real-time. Op de drop van het gekozen nummer wisselen we af tussen slow-motion beelden, speedramp beelden en timelapsen.

Er is gekozen voor veel close-up beelden in afwisseling met enkele sfeerbeelden om zowel het praktisch oneindig aanbod, alsook de sfeer in de winkel goed weer te geven.

Platform


Aangezien deze video voornamelijk gebruikt zou worden op de social media kanalen van Hype Temple, zoals Instagram en TikTok, is er gekozen voor een portret-georiënteerde video. Dit benut het scherm van mobiele gebruikers beter.


Verdere benutting van de content


Tijdens de twee uur durende shoot zijn diverse clips genomen, die we nog kunnen verwerken in kortere video's. Dit om bijvoorbeeld een story op Instagram te plaatsen.

Een video voor de opening van jouw winkel?


FACEmedia bekijkt graag met jou de mogelijkheden!